17 lipca 2025
uchwała Nr 93/2025 w sprawie uproszczonej oferty zadania publicznego pn. „Półkolonia stacjonarna językowo – przygodowa w Złotoryi.”
UCHWAŁA Nr 93/2025
ZARZĄDU POWIATU ZŁOTORYJSKIEGO
z dnia 9 czerwiec 2025 r.
w sprawie uproszczonej oferty zadania publicznego pn. „Półkolonia stacjonarna językowo – przygodowa w Złotoryi.”
Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 7, 8 i pkt 22 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 107 ze zm.), art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 ze zm.) oraz § 8 ust. 2 uchwały Rady Powiatu Złotoryjskiego nr VIII/47/2024 z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Powiatu Złotoryjskiego z Organizacjami Pozarządowymi i innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 r. uchwala się, co następuje:
§ 1.
1. Po rozpatrzeniu oferty Fundacji Rozwoju Człowieka „TROOD” z siedzibą w Złotoryi, ul. Gwarków 21, 59-500 Złotoryja złożonej z pominięciem otwartego konkursu ofert w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, uznaje się celowość realizacji zadania publicznego pn. „Półkolonia stacjonarna – językowo – przygodowa w Złotoryi” i zleca się jego wykonanie.
2. Na realizację wyżej wymienionego zadania przyznaje się dotację w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Kierownikowi Wydziału Edukacji Starostwa Powiatowego w Złotoryi.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metryczka
| Wytworzono: | 2025-07-17 06:59 | przez: |
|---|---|---|
| Opublikowano: | 2025-07-17 06:59 | przez: Aleksandra Łuniewska |
| Zmodyfikowano: | 2025-07-17 06:57 | przez: Aleksandra Łuniewska |
| Podmiot udostępniający: | Zarząd Powiatu Złotoryjskiego | |
| Odwiedziny: | 82 | |
Rejestr zmian
- [2025-07-17 06:57:59]Aleksandra Łuniewskapublikacja w BIP
