Sekretarz Powiatu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
23 marca 2015

Katarzyna Kamińska

pok. 114, I piętro
tel. 76 506 53 19

sekretarz@powiat-zlotoryja.pl

Do zadań Sekretarza Powiatu należy:

1)  zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa, a w szczególności:

a)  nadzór i kontrola funkcjonowania   Wydziału Organizacyjnego  (Biura Obsługi Rady i Zarządu Powiatu,  Biura Obsługi Prawnej,   Referatu Administracyjno - Gospodarczego),

b)  nadzór nad organizacją pracy Starostwa,

c)  nadzorowanie przebiegu i terminowości wykonywania zadań,

d) sprawowanie  nadzoru i kontroli nad opracowywaniem  projektów oraz zmian regulaminów, zarządzeń i innych przepisów wewnętrznych,

e)  prowadzenie   spraw   związanych   z  doskonaleniem   kadr  i  usprawnieniem   pracy w   Starostwie,

f)   nadzór nad kontrolą zarządczą.

2) koordynacja    całokształtu    zagadnień    organizacyjno-technicznych   dotyczących współpracy   z   Zarządem   Powiatu   powiatowych   jednostek   organizacyjnych,    służb, inspekcji i straży oraz współpracy Zarządu Powiatu z Radą Powiatu.

3)  koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów oraz referendum na terenie powiatu.

4) pełnienie wobec Starosty czynności z zakresu prawa pracy, zgodnie z odrębnym postanowieniem.

5)  wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Starosty.

6)  pełnienie funkcji kierownika Starostwa w razie nieobecności Starosty i Wicestarosty.

 

 

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Starostwo Powiatowe
Data utworzenia:2015-03-23
Data publikacji:2015-03-23
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Kamińska
Osoba wprowadzająca dokument:Tomasz Saluszewski
Liczba odwiedzin:4097

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2019-02-28 15:21:07AktualizacjaSekretarz Powiatu